Tuesday 24 September 2013

Seorang Gadis Cosplay Tiba-Tiba Berbogel Di Festival Anime Di China

Seorang Gadis Cosplayer Tiba-tiba Bogel di Festival Anime - Seorang Cosplayer remaja wanita tiba-tiba telanjang di sebuah acara Festival Anime, remaja itu kemudian ditangkap dan diamankan oleh pihak keselamatan.

Pada awalnya tidak ada orang yang menyedari kejadian ini, kerana semua orang memang berpakaian ala watak anime di acara Festifan Animasi keempat yang diadakan di Shenzhen, China.

Festival dibuka pada tarikh 18 Julai 2012 untuk lima hari di Pusat Konvensyen Shenzhen, dimeriahkan oleh penampilan Dancers Street, Kartun dan pertunjukkan Animasi dan tentu saja, Pertandingan Cosplay.



Kejadian yang menghebohkan itu terjadi hanya satu jam setelah acara dibuka ketika secara tiba-tiba seorang gadis muda, mungkin berusia sekitar 18 atau 19 tahun, tiba-tiba melepas kostum dan duduk di antara pengunjung di lantai, dan seketika membuat riuh ruangan saat acara tersebut.

"Saya tidak melihat sesuatu yang salah dengan itu, pada kenyataannya, saya menerimanya, Anda mendukung gadis itu,untuk melakukan hal serupa di San Diego Comic Con di Amerika Serikat nanti", kata seorang pengunjung

No comments:

Post a Comment